Disseny i implementació d’un ARVA (2016)

Què fem?

Els principals objectius d’aquest projecte són realitzar el disseny i la implementació real d’un ARVA utilitzant les metodologies àgils.

Per això dissenyarem l’aparell fent diferents models i croquis, fent-lo intuïtiu i còmode, alhora utilitzarem materials resistents i adients per a les condicions a les que es sotmet l’ARVA i, finalment, implementarem l’aparell fent-ne un prototip amb les diferents peces i parts que el composen i comprovarem que funciona.

També farem un estudi de mercat, enquestes i analitzarem el que els usuaris volen i esperen d’un producte com aquest per tal d’arribar a un nou aparell més innovador, amb noves funcionalitats i còmode d’usar i portar.

Qui som?

Som set estudiants de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú on ens falta el projecte per a finalitzar els estudis de grau en Enginyeria.

El nostre grup està format per tres estudiants de Disseny Industrial:

• Dani Gavidia

• Pere-Anton Llados

• Jared Mayordomo

tres estudiants d’Informàtica:

• Joan Josep Aleixendri

• Lorena Arriaga

• David Duque

i un estudiant de Mecànica:

• Àngel Labrador

El projecte està tutoritzat per:

• Sergio Sánchez (Enginyer del departament d’Arquitectura de Computadors)

• Balduí Blanqué (Enginyer del departament d’Enginyeria Elèctrica)

Utilitzarem les metodologies àgils perquè és una nova manera de treballar en equip i ens ajudarà pel desenvolupament del projecte, ja que serem més a prop de l’empresari i ens aportarem idees.

Els horaris de reunió són els següents:

• Dimarts, dijous i divendres a les 18:00h

Perquè ho fem?

Hem decidit realitzar aquest treball perquè considerem un repte crear un aparell ARVA des de zero, implantant-li noves funcionalitats, fent-li un disseny més adequat que el que tenen avui en dia i trobant materials més adients. Un repte extra és que és un aparell que salva vides, per tant, sempre s’ha de tenir en compte que ha de funcionar molt bé i ha de complir les expectatives dels usuaris.

Grup de gestió àgil de projectes multi-disciplinaris a la EPSEVG