Promoció 2011-12 i 2012-13

Acte de Graduació EPSEVG / Promoció 2011-12 i 2012-13

Acte de Graduació 2013 el 29 de novembre de 2013 auditori Eduard Toldrà.

El Campus de la UPC de Vilanova i la Geltrú  va celebrar l’acte de graduació de les promocions 2011/2012 i 2012/2013 el divendres 29 de novembre a les 19h a l’auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú.

La formació i l’acabament dels estudis és una fita clau per a la Universitat i els seu estudiantat. L’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) de la Universitat Politècnica de Catalunya BarcelonaTech (UPC) vol celebrar l’acte de graduació per reconèixer el compromís i l’esforç realitzat pels nous titulats i titulades.

A l’acte van assistir familiars i amics, professorat, personal d’administració i serveis, personalitats del món de la docència, recerca i innovació de la ciutat i de la comarca. Amb tots vol compartir l’orgull d’aquests nous professionals de l’enginyeria formats en el Campus. També per refermar els vincles existents. L’EPSEVG ha de ser el referent per a tot allò relatiu a les enginyeries, la recerca i la innovació, animant-los i convidant-los sempre a participar dels actes que s’hi organitzen, per continuar sent-ne membre.

Per aquesta visió de futur, el Sr. Joaquim Gay de Montellà, President de Foment del Treball,  va ser el padrí de l’acte, realitzant la conferència Projectes empresarials amb futur’.

Descarregar el programa de l’Acte de Graduació 2013.