Concurs Toquem Fusta, un exitàs!

Ahir, 24 d’abril es va celebrar la Diada Cultural de l’EPSEVG i van tenir lloc un munt d’activitats suggerents per animar la vida social del centre.

La jornada va ser intensa i va començar amb el muntatge de l’exposició de les més de 20 maquetes elaborades per aquests estudiants. L’objectiu, tal i com vam explicar en aquest post, era plantejar el disseny i la construcció de la corresponent maqueta d’aquests elements:

• Moble Expositor, que permetés l’exposició de treballs i projectes i donar a conèixer que es fa a l’Escola.
  • Palets, com a base per poder fer cadires, paperes, taules, grades, estanteries, …
  • Màstil central, que permetés a la Colla Castellera Llunàtics tocar el cel, i també altres usos d’interès per l’Escola.

El concurs consistia en votar els millors dissenys per optar, ara, a ser construïts a escala 1:1 i fer-los servir al jardí. Hi ha va haver dues votacions: una votació popular i la votació de la Comissió Fem Jardí on es va integrar també la valoració de JM Monguet.

Urna

Els vots emesos van ser 171 i es distribueixen de la següent manera en percentatges i per col·lectius (ordenats per participació absoluta, no ponderada per col·lectiu i arrodonit): 43% Grau Disseny, 15% Grau Mecànica, 10% PDI, 8% PAS, 6% Grau Electrònica i Automàtica, 5% “de fora”, 4% Grau Elèctrics, 4% Grau conjunt Disseny/Mecànica, 3% Grau Informàtica, 1% 2on Cicle, 1% EPS/IDPS.

I aquests van ser els guanyadors per votació popular, FELICITATS!

Màstil 25

Millor màstil – votació popular

Expositor 18

Millor expositor – votació popular

Mobiliari 4

Millor mobiliari – votació popular

Els guanyadors per votació de la Comissió Fem Jardí + JM Monguet, van ser els següents, FELICITATS!

Màstil 23

Millor màstil – votació Comissió

Expositor 24

Millor expositor – votació Comissió

Mobiliari 10

Millor mobiliari – votació Comissió

El lliurament de premis a la Sala d’Actes va ser un moment caòtic però a l’hora entranyable, tens i divertit! Aquest va ser el final de la magnífica Diada Cultural!

Lliurament premisI per acabar aquesta crònica només queda afegir els agraïments, que són uns quants i ben merescuts:

• Manel López Membrilla i tot l’equip de professorat de TAD2 per donar suport a aquesta iniciativa.
  • Totes les estudiantes i estudiants de TAD2 per abocar el seu talent i creativitat en aquest treball.
  • JM Monguet per ajudar-nos amb la votació de la Comissió.
  • Totes les persones que van participar en les votacions.
  • Tot el personal de l’EPSEVG per ajudar-nos amb la logística de la diada.
  • I com no,  a tots els membres de la Comissió Fem Jardí pel seu treball perseverant i altruista.