Crònica del Workshop Fem Jardí

Ahir dia 30 d’octubre vam celebrar el Workshop i va ser fantàstic. Es van assolir els dos objectius principals: complementar la proposta guanyadora de Garbaix amb idees d’altres propostes i obtenir el vist i plau final de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú.

Va ser una tarda molt creativa que va començar amb la visita a tots els racons del jardí seguint les explicacions del Joan Casado, cap de manteniment de l’Escola i el José Miguel Quiñones, l’administrador. A la sessió també ens van acompanyar l’Ester Simó, Sotsdirectora d’Estudiantat i Infraestructures, el Xavier Ruiz, Cap de la Unitat Serveis Tècnics i l’arquitecta i professora de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona, Sandra Bestraten. Vàrem tenir la participació d’estudiantat vinculat a la colla castellera de l’Escola, Llunàtics.

Passeig pels racons del jardí

Després vàrem continuar a l’aula AA207 on es van exposar els diferents projectes presentats inclòs el projecte de Garbaix. I a continuació vam començar a treballar en grup per valorar totes les idees i incorporar-les al projecte final. L’aportació dels experts va ser decisiva per tal de concretar i definir totes les qüestions i també les informacions dels tècnics i directius de l’Escola. Moments del treball en grup

Moments del treball en grupUn cop realitzat aquest treball, estem en disposició d’elaborar un dossier de presentació del projecte que contingui totes les concrecions necessàries respecte a costos, terminis, recursos necessaris, etc. per tal d’iniciar la segona fase del projecte: implementació real del jardí i inauguració en la Diada del Campus el 2014.

Volem agrair la partipació i assistència a tots i totes els que estàveu amb nosaltres o als que no vau poder ser-hi però ens vau ajudar a preparar la realització d’aquesta jornada.

Seguim treballant amb entusiasme!