Crònica dinar de tardor

El passat dia 20 vàrem dinar junts com havien fet els altres, en altres ocasions. Per mi era la primera vegada i encara que coneixia a moltes de les companyes que hi havia, no cal dir que en el primer moment estava una mica, nerviosa. No sabia com m’acollirien i, si per les meves seqüeles, visibles, la gent em miraria d’una manera especial.

Però No, no en cap moment vaig sentir-me ni observada ni amb un tracte diferencial cap a mi, allò que penses en un moment donat que poden pensar de tu els demes, “pobre noia” però va ser tot el contrari, potser per que el nostre col·lectiu és més sensible que d’altres, però vaig sentir-me molt, molt arropada per tothom.

No cal dir que el dinar va anar de cine, bon menjar, bon preu i un ambient super agradable.

Vestíbul de la Facultat de Nàutica de la UPC

Un cop acabat el dinar, un grup, els que no teníem res a fer, vàrem fer una visita cultural a la Facultat de Nàutica, guiada per la “super guia” Charo, que ens va ensenyar tots els racons, els “tresors” que guarda la facultat, es a dir com si fos casa seva, ens va rebre el degà, i ens vàrem sentir com “personalitats” importants. Que no cal dir-ho, però ho som.

Be, espero que ens retrobem ben aviat, i tornar a passar una tarda ben agradable.

Per les dates que estem us desitjo a tothom MOLT BONES FESTES i un petó molt gran.

Asun